Tot Göreme - Reisverslag uit Göreme, Turkije van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu Tot Göreme - Reisverslag uit Göreme, Turkije van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

Tot Göreme

Door: Reny

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

05 Juli 2014 | Turkije, Göreme

Al 2 keer een uitgebreid verslag gemaakt, dat in één keer van het scherm verdwijnt;-) Daarom maar even een paar woordjes. HET IS HIER FANTASTISCH! Zijn 2 dagen in Istanboel geweest en nu 2 dagen Göreme. Morgen weer verder..... Hopelijk dan beter internet.

• 05 Juli 2014 - 17:16

Neline Brouwers:

Eveneens een "korte mededeling"!!!!! Van harte gefeliciteerd Reny en nog vele gezonde jaren samen met Durk, de kinderen en allen die je zijn. Goede reis verder.
    Het "Fort" staat er nog!!!! Tut van de buuf xxxxxxxxxxxx

• 05 Juli 2014 - 21:41

Lies Bleeker:

Lieve Reny,
    Vandaag een bijzondere dag, je verjaardag in een hele andere situatie dan je gewend bent.
    Maar toch, je kunt er niet omheen, weer een jaartje ouder, maar zoals we ook zeggen, weer een jaartje meer charme!!!!
    We leEn dat het jullie tot nu toe heel goed gaat, houden zo!
    Vanavond kijken wij het voetbal, kunnen jullie dat ook meemaken?
    Wij kijken samen met Ellen en Neline. Hebben eerst gezellig samen bij ons gegeten en verheugen ons nu op een mooie wedstrijd.
    Heel veel plezier, drink een wijntje op je verjaardag en een heel goed vervolg van jullie reis!
    Liefs van Kees, Lies, Ellen en Neline!