Qazvin - Reisverslag uit Qazvin, Iran van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu Qazvin - Reisverslag uit Qazvin, Iran van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

Qazvin

Door: Reny

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

09 Juli 2014 | Iran, Qazvin

Vandaag 5.500 km van huis! Temperatuur vandaag 36 graden. Bevolking in één woord vriendelijk en gastvrij en allemaal fan van het Nederlandse voetbalteam en dan met name van Arjen Robben.
Vanmorgen zijn we om half 9 in convooi als echte nomaden verder getrokken richting Beijing. De natuur was tot de lunch prachtig. Heuvels in kleuren variërend van wit, geel, roze, bruin en groen (vermoedelijk van de koper). Na de middag werd het allemaal wat minder spectaculair, maar het rijden over de Iraanse wegen maakte dat wij toch een prachtige rit hadden. Ieder bevecht er zijn plaatsje. Waar 2 auto's naast elkaar kunnen staan/rijden vinden ze hier dat er ook wel ruimte voor 4 of 5 auto's is. Vermakelijk en een ware sport. Zelfs de meest beleefde chauffeur van ons clubje drukt zijn auto na 2 dagen Iran in elk klein gaatje;-)

• 10 Juli 2014 - 10:37

Bauke:

Blij dat alles goed gaat, echt leuk iedere keer jullie verlagen weer te lezen.
    hier is alles oki doki en we gaan ook een paar warme dagen tegemoet ca 25/28 gr.
    De groetjes en veel liefs uit leeuwarden en hou jullie haaks doooeei.