vrije dag Hangqu - Reisverslag uit Huangqu, China van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu vrije dag Hangqu - Reisverslag uit Huangqu, China van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

vrije dag Hangqu

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

09 Augustus 2014 | China, Huangqu

Gisteravond hebben we gezellig met elkaar in de nightmarket gegeten. We hadden gehoord dat daar allemaal toeristen waren, maar die zagen we nergens. Bleken alle toeristen die deze stad aan doen Chinezen te zijn .... vandaar;-) We zijn de hele avond weer uitgebreid gefotografeerd. Naast het lekkere eten dat ons weer werd voorgeschoteld mochten we 2 flessen rode wijn in ontvangst nemen, want de nieuwe wijnen werden feestelijk geïntroduceerd met speeches (die wij uiteraard voor kennisname aannamen) zang en dans.
Elke dag ontdekken we weer nieuwe dingen van de Chinezen. Zo zijn ze dol op bling bling, verchromen ze zo'n beetje alles wat los en vast zit aan hun auto's. Valt het best wel mee met het rochelen en spugen en zijn we tot nu toe alleen nog maar vriendelijke mensen tegengekomen. Durk en ik zijn vanmiddag even wezen shoppen en kwamen tot de slotsom dat de winkels hier al netjes en modern zijn.