beijng - Reisverslag uit Longtan, China van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu beijng - Reisverslag uit Longtan, China van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

beijng

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

20 Augustus 2014 | China, Longtan

Toen we gisteren aankwamen in Beijing hadden we beiden het gevoel van, we zijn er dus we kunnen wel naar huis. Na een dagje in Beijing zijn we toch blij dat we hier nog een paar dagen mogen doorbrengen. Je komt hier per slot van rekening hoogstwaarschijnlijk niet nog een keer. Gistermiddag hebben we de spullen die we in het vliegtuig mee willen nemen naar huis naar onze hotelkamer gebracht en de rest van de spullen even een beetje in de auto geordend. Ons hotel zit in een redelijk nieuwe woonwijk, met uiteraard enorme woontorens. Wat schetste onze verbazing toen we gisteravond nog even gingen wandelen? Ook hier zijn allemaal kleine winkeltjes en zitten de mensen gezellig met elkaar op straat te breien, kaarten, dobbelen, thee te drinken ed. Vandaag zijn we naar de muur en naar de olympische stadia geweest. Echt super!