Manta Ray's Coral Bay - Reisverslag uit Denham, Verenigd Koninkrijk van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu Manta Ray's Coral Bay - Reisverslag uit Denham, Verenigd Koninkrijk van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

Manta Ray's Coral Bay

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

10 Oktober 2017 | Verenigd Koninkrijk, Denham

Vanmorgen hebben we een manta ray snorkel excursie gedaan. We werden met een boot naar een rif gevaren, om daar eerst even te wennen aan het snorkelen op groot open water. Een vliegtuigje spot iedere dag waar de manta Ray's zitten en vervolgens vaart de boot er met de snorkelaars naar toe. We hadden vandaag een beetje pech, want de manta's bleven niet rustig dobberen, maar zwommen vrij snel weg. Durk en ik hadden hele kleine flippers en konden het tempo lag niet bijhouden. Wel hebben we vanaf de boot een dolfijn gezien en de contouren van 2 manta's. De manta's voor de kust zijn tussen de 2 en 4 meter en verderop in de oceaan worden ze zelfs 8 meter! Thuisgekomen voelde Durk zich lang niet lekker en heeft de hele middag in de camper gelegen. We moeten er vanavond beiden maar vroeg in;-)