bijna einde reis - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu bijna einde reis - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Durk en Reny Tinga - WaarBenJij.nu

bijna einde reis

Blijf op de hoogte en volg Durk en Reny

19 Oktober 2017 | Australië, Margaret River

Gisteravond hebben we op aanraden van de dame bij de receptie van onze camping gegeten bij een typisch Australische bar/restaurant. Het typische bestaat hieruit; Er staat een rij voor de bar, waar je je drinken bestelt en betaalt en een tweede rij om je eten te bestellen en direct af te rekenen. Je drankje neem je direct zelf mee en voor het eten krijg je een nummer op een stokje, die je op je tafel zet. Gisteravond was het een heel groot restaurant, dus dan moet je even aangeven waar je ongeveer wilt gaat zitten. Het eten wordt nl wel bij je tafel gebracht en door aan te geven waar je ongeveer zit, voorkom je dat de ober de hele tent eerst moet doorlopen op zoek naar jouw nummer, met als gevolg dat je koud eten hebt. Ook gisteravond was het weer een gezellige boel. Zondagmorgen leveren we de camper weer in in Perth. Tot die tijd genieten we nog even van het mooie weer. We hebben alles gezien wat we wilden zien en hebben genoten van de ruige uitgestrektheid van dit land en zijn leuke inwoners. We komen vast nog eens terug.

• 19 Oktober 2017 - 15:19

Syt:

Geniet van het genieten en alvast een goede reis en thuiskomst!
    Oant sjen,
    X Syt